domingo, 19 de agosto de 2012

Per a les bosses del súper

Avui tocaré un tema calent... jejje

Jo no sé si a vosaltres us passa, però per a mi el tema de les bosses de plàstic del súper és una cosa que sempre m'ha tret de pollaguera. 

Mai acabes de saber com doblegar-les, i quan per fi et decideixes per una manera, van i se't semi desmonten... 

i al final acabes amb el calaix de les patates ple d'un garbell de bosses de plàstic que... AAAAAGHHHH !!!!! 

Doncs... un dia, mirant i remirant pel Pinterest, vaig trobar la solució als nostres problemes. 
I quina solució...! Súper senzilla!!! 

Aquí us deixo l'enllaç de make it and love it per si li voleu donar un d'ull. 
Entendreu fàcilment com és que me'n vaig enamorar :-)

I aquí a sota, la meva solució particular (una mica més petita que l'original).
Una altra d'aquestes cosetes que he fet aquests dies d'estiu :-)



Us puc ben assegurar que ara visc molt més tranquil·la...
I a més, el calaix de les patates i les cebes està súper endreçat! 
Ara quan l'obro fins i tot veig els alls !!! jajajjajaj


No hay comentarios:

Publicar un comentario