domingo, 14 de octubre de 2012

Mixu guarda agulles

Per fi!!!  Por fin!!!  Finally!!! 

Portava molts dies intentant fer un mixu per a guardar les meves agulles de costura...
Llevaba muchos días intentado hacer un minino para guardar mis agujas...
I've been for some days trying to do a cat to keep my needles...

Alguna cosa semblant al que vaig trobar al blog de la mairuru...
Algo parecido a lo que encontré en el blog de mairuru...
Something similar to what I found on mairuru blog...

M'ha portat força mal de caps, sobretot la part de la boca del peix... No hi havia forma d'evitar que les agulles se'm caiguessin per l'extrem de la cremallera!!!
Me ha dado algún que otro dolor de la cabeza, sobretodo la cabeza del pez... No había forma de evitar que las agujas se me cayeran por el extremo de la cremallera!!!
The fish head has been the most complicated and problematic part, easy as it may seem... The fact is I couldn't avoid losing some needles through the zipper end!!!



No sé com s'ho faria la Mai per a solucionar-ho.. 
Potser per a ella simplement no suposava un inconvient deixar obert aquell extrem, 
ja que em sembla que l'objectiu del seu gat no era fer de guarda agulles...
No sé cómo se lo haría Mai para solucionarlo.
Quizás para ella simplemente no suponía un inconviente dejar abierto ese extremo,
pues me parece que el objetivo de su gato no era el de convertirse en un guarda agujas...
I ignore how did Mai to solve it...
Maybe it wasn't really a problem for her to leave that zipper end open,
since I guess her cat's porpose was slighty different from mine, and without any doubt it wasn't to keep needles...

En qualsevol cas, jo vaig acabar solucionant-ho posant-hi un pedacet.
En cualquier caso, yo lo acabé solucionando poniendo un pequeño parche.
Anyway, I simply solved it by sewing a little patch..



Espero que us agradi tant com a mi! Els projectes de la Mai són impressionants, oi? 
Jo em vaig enamorar d'aquest res més veure'l 
Espero que os guste tanto como a mí! Los proyectos de Mai son impresionantes, verdad?
Yo me enamoré de éste nada más verlo
I hope you like itas much as I do. Mai's projects are awesome, don't you think?
I just fell in love with that one as soon as I saw it
:-)

Un dia d'aquests hauré d'anar a comprar l'ull del peix! 
Un día de estos tendré que ir a comprar el ojo del pez! 
In short I'll have to buy the button for the fish eye!
;)


No hay comentarios:

Publicar un comentario