lunes, 24 de diciembre de 2012

Y un Christmas para la abuela.

Aiiiii !!!! Sí sí, que aquest no us l'havia ensenyat! 
Ayyyyy !!!!! Que éste no os lo había enseñadoo !
Ooops !!!! I forgot to show you this one !

El vaig acabar a l'últim moment... i em vaig descuidar de posar-li els ullets 
a tots els protagonistesss! Quin desastre... 
Lo acabé en el último momento, antes de irnos.... y me olvidé de ponerle los ojitos
a todos los protagonistasss ! Qué desatre....
I finished it at the last minute, before leaving... and I forgot to put the eyes
to everyone on the Christmas card ! What a disaster...

I per a acabar-ho de rematar, una única foto: la del resultat final, 
feta a casa la abuela de pressa i corrents...
Y para acabarlo de rematar, una única foto: la del resultado final,
hecha con prisas en casa de la abuela..
And on top of it, I have one only photograph: the one of the final result,
taken in a hurry just before giving it...

L'any que ve ho faré tot millor.... Ho prometo!!!
El próximo año lo haré mejor... Lo prometo !!!
Next year I'll do it all better... Promise !!!




Ai, i se m'oblidava. Aquesta la vaig fer per a l'àvia del meu xicot; un encant de dona de 90 anys 
amb una empenta i força... que ja firmava jo tenir-les a la seva edat !
Ay, se me olvidaba. Ésta la hice para la abuela de mi novio; un encanto de mujer de 90 años,
con una vitalidad y fuerza... que ya firmaba yo tenerlas a su edad !
I forgot to tell you. I made this one for my boyfriend's grandma; an amazing woman aged 90,
with such a strength..

Un beso, Teresa!!!!

:-)

No hay comentarios:

Publicar un comentario